Wednesday, April 15, 2009

27 December 2008

tidak ku sangka menjadi begini...semua nya telah berlaku tampa dirancang...tiada terfikir...tiada terlintas..tetapi tuhan itu maha adil dan maha mengetahui..saat yg mengindah kan telah berlaku di dlm hidup ku...biar pun keputusan ini di anggap tdk memuas kan hati..tapi aku gembira dan puas..kerana ini adalah matlamat ku...itu la hala tuju yg aku telah lihat...itu dah menjadi tanggunjwp ku..utk mendapat kan 'nya' aku terpaksa berkorban biar pun mensia2 kan ape yg ada...walaupun ianya masih awal...ape bila kaki ku melangkah separuh jalan...tidak akan ku sesekali melangkah kebelakang...biar pun pelbagai rintangan dan pengorbanan yg berlaku...ku akan terus kan jua...ini kerana..tiada yg lebih suci dari keindahan dan keikhlasan ini..aku dengan tulus dan ihklas ape yg aku lakukan ini adalah ikhlas yg lahir dari hati ku ini..biar org mengata..biar org mencaci..bila ku dpt memegang tali ini...nescaya ku tak kan melepas kan nya walaupun sekali..biar la ianya tersimpul hingga selamanya. apabila ikatan di sarung kan..separuh terlengkap erti hidup ini..akan aku cuba dan melengkap kan yg sepatut nya di harap kan...beribu mata mengharap kan...tidak akan ku hampakan semuanya..

Telah telalu lama ku berlari tampa hala tuju...biarkan lah aku berehat walaupun seketika dgn keadaan tampa bunyi ..hanya penglihatan menikmati ciptaan Tuhan

Restui la kami dan lapang kan la hidup ku..biar kan kesakitan berlalu pergi....

No comments: