Saturday, September 19, 2009

19 September 2009

Sayup kedengaran alunan lagu syawal pada bulan yg mulia ini adakala mengetarkan jiwa yg sentiasa sayu dan sunyi. Adakala membuatkan ku terfikir, mengapakah dia berjauhan dari ku di kala aku berkelana sendirian? I really need u..i really mean it.

Salah kah aku memilih jalan ini? bagi aku ini lah jalan ku yg terbaik utk aku menyusuri walaupun berliku akan aku tetap meneruskan kaki ini melangkah tampa menoleh kebelakang. Aku akui aku mempunyai kelemahan dan kekurangan, tapi tolong la jgn ckp mcm tu depan aku. Tak usah la banggakan org lain depan aku walaupun tdk salah utk berkata2 demikian.

Aku tak peduli ape yg kamu nak berikan, but please..please don't said that anymore. Sbb tu la aku nak duduk jauh dari kata2 mereka. Aku cuba blaja utk melupakan ape kan itu kesedihan..mcm mana kesedihan itu. Bagi aku kesedihan tu akan melunturkan hati seseorang. Sekuat mana seseorang itu, hatinya akan luntur umpama air yg meneruni permukaan bumi yg kering dan kotang dengan membasahi permukaan.

Perlukan kah utk berkata2 sedemikian?? Pegawai kena jaga taraf??? because i'm in the middle class u can say anything in front of me? aku masih lgi boleh menahan hati aku..masih boleh lgi berlakon utk mengawal keadaan. Tapi aku rasa mcm dah tak lama utk tampung perasaan ini..aku tak mampu utk luah kan..aku dah tak mampu utk menagawal mimik muka aku lgi.. aku ingin menagis sepuas2 hati..tapi aku tak tahu nak luahkan bagimana....

1 comment:

sufielestari said...

You have me, my dear....you can share anything,everything with me..i'll always with you dear..