Friday, June 5, 2009

You are my destiny (05/060/2009)

Tempat aku bekerja telah memberi cuti kepada semua staff..wah..syok gila..huhu..gembira tak terhingga..bukan senang nak dapat cuti mcm ni..huhuhu..tapi aku mempunyai destiny yg harus ku sampai dengn cepat..aku tak sabar untuk sampai ke tempat yg aku tujui itu..kerana seseorang telah menanti ku sekian lamanya....

hari ni aku bertolak dari putrajaya pada pukul 12 tgh hari...permulaan perjalanan aku hanya duduk di belakang..hanya bersabar menantu dan menempuh perjalanan yg begitu jauh bagi ku utk smpi..aku cuba melelap kan mata utk mempercepat kan perjalanan itu...tapi keadaan yg panas memaksa aku sedar kembali...sedar2 je aku dah sampai kan perhentian rehat...lepak2 minam air dulu..perkenakan rokok sebatang dua..baru gerak blk...

sambung kembali perjalanan...aku take over membawa keta lak...betul2 aku pecut mana yg boleh..huhu...aku bawa kat link memotong je...dlm hati aku tak sabar untuk berjumpa dgnnya...sambil memandu...hati ku tersenyum keseorangan...kerana aku memikir kan si dia yg sudah lama tidak berjumpa..mcm mana la dia...senyuman dia...dah gemuk ke...ape ke..bla...bla......lgi terigt...lgi cepat aku memecut untuk smpi ke tempat yg dituju...lgi girang aku bila dah smpi di perkarangan rumah nya...tapi dia belum blk dari kerja..aku hampa bila dia tiada...

aku mengabiskan masa untuk menunggunya dgn membaca paper..akhirnya dia blk dari kerja...dan gembira nya dia keluar dari keta besertakan kuntuman senyuman yg menawan di kirim kan pada permulaan pertemuan kami..hati ku melonjak kegembiraan yg tak terhingga..terubat kerinduaan yg mendalam.....




Hargaila ape yg kira ada...semuanya tak kan bertahan jika kt tak bersungguh-sungguh mempertahankan nya

2 comments:

sufielestari said...

I luv u, my dear...luv u so much...

M Zuhairi Kamarudin said...

yes i do my dear